Sophie Palmer
Take care, cuz' I'm a(n)...
▽ Hozzászólások száma : 1 ▽ Csatlakozott : 2013. Aug. 12. ▽ Kor : 42 ▽ Tartózkodási hely : Beacon Hills ▽ Foglalkozás : tanár
It was nice to meet you!
| Tárgy: Sophie Palmer - soon Hétf. Aug. 12, 2013 2:49 am | |
| Sophie Palmer ▽ FAJ: ember ▽ BECENEVEK: Sophie ▽ KOR: 31 ▽ SZÜLETÉSI IDŐ: 1982. március 22. ▽ SZÜLETÉSI HELY: New Orleans, Louisiana ▽ JELLEM: Ami leginkább jellemző rám az a határozottságom, becsületességem és a segítőkészségem. Vidám természetem van, de mivel tanár vagyok, így azért van egy komolyabb jellemem is. Türelmes is vagyok, de azért ne próbáld átszakítani a korlátot. ▽ CSALÁDI ÁLLAPOT: szingli ▽ ÉRDEKESSÉGEK: - édesanyám meghalt évekkel ezelőtt, édesapámmal azóta nem beszéltem - szeretek utazgatni, világot látni - sok mindent tudok a városban élőkről, így a természetfelettiekről is - nagyon szeretek fotózni, mondhatjuk, hogy a hobbim - legjobb barátnőm, - akit testvéremnek is mondhatnék- , Jennifer Blake ▽ TITULUS: Flower thread.. Ide jön a karaktered előtörténete, vagy szerepjáték példája. Minimum 400 szó, figyelj a helyesírásra, és a sorozatbeli, vagy kanon karaktereknél a karakter hűségre. Sok sikert! Ide jön a karaktered előtörténete, vagy szerepjáték példája. Minimum 400 szó, figyelj a helyesírásra, és a sorozatbeli, vagy kanon karaktereknél a karakter hűségre. Sok sikert! Ide jön a karaktered előtörténete, vagy szerepjáték példája. Minimum 400 szó, figyelj a helyesírásra, és a sorozatbeli, vagy kanon karaktereknél a karakter hűségre. Sok sikert! Ide jön a karaktered előtörténete, vagy szerepjáték példája. Minimum 400 szó, figyelj a helyesírásra, és a sorozatbeli, vagy kanon karaktereknél a karakter hűségre. Sok sikert! Ide jön a karaktered előtörténete, vagy szerepjáték példája. Minimum 400 szó, figyelj a helyesírásra, és a sorozatbeli, vagy kanon karaktereknél a karakter hűségre. Sok sikert! Ide jön a karaktered előtörténete, vagy szerepjáték példája. Minimum 400 szó, figyelj a helyesírásra, és a